tisdag 24 februari 2009

För min egen skull

"Allting finns framför mig - ser en dörr öppnar sig. Där ute så finns, där ute så är - hela världen för mig.. VÄRLDEN FÖR MIG!!!" *la la la* haha :D

Steg upp tidigt i morse för att träffa Lena som jag hade tid hos och efter ett glatt möte träffade jag min syster på stan. Hon skickade mig ett SMS där det stod något om en jätte REA och även om det inte blev några inköp, annat än en extern hårddisk där jag gick back på några hundringar så är jag mer glad än vad jag vart på ett bra tag nu :D

Höll även Sandra sällskap under hennes två sista lektioner, filosofi och webbdesign haha och även där sken jag som jag inte gjort på ett bra tag :P

Nu börjar nedräkningen!

Dagen har vart TOPPEN - Känns som att jag äntligen är på väg tillbaka! Avslutar allt med en film tillsammans med di familia och en massage innan jag kryper ner under täcket för att drömma härliga drömmar! :D

*Laddar inför morgondagen*

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att se att du mår bättre :]
    Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. Gud så bra att du mår sådär! Hålller tummarna för att det fortsätter!:.)

    SvaraRadera