onsdag 25 februari 2009

Scandic

Må minsann säga att det är full fart på mig idag igen, och på ett minst lika strålande humör som igår - lust att säga att jag älskar den jag är just nu (A) haha hoppas det här håller i och att jag inte tappar lusten igen.. vore lite toooo bad :P

Vart på ett möte under Scandic tidigare idag och det lustiga var att jag inte så långt innan fick veta att min systers pajk Johan skulle på samma ställe, så jag samåkte med han som i samma veva skjutsade syrran som skulle till skolan.

Träffade en massa folk där som jag växlade några ord med och en utav de var Johanna (en tjej som jag hamnade i samma projekt med som AF anordnade i början på -08) och hon kom med en härligt förslag om att vi ska försöka dra igång en fest någon helg när det passar Solviks C/O.. why not :P

Här är också en låt som jag lyssnar mycke på och som jag gillar varje gång :D

Rihanna - Rehab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar