lördag 28 februari 2009

En massa överskottsenergi

Det är alldeles för sent och jag håller mig fortfarande uppe. Kan inte sova när mina tankar ger mig sån energi att jag bara skulle kunna ta snowboarden under armen och gå till närmaste gågata som lutar en aning bara för att bli av med lite överskottsenergi :D Haha säkert inte bara jag som känner så ibland, och undrar om det bara är jag som får såna lustiga ideer ibland? :)

Har vart på stan hela dagen idag. Det första jag gjorde var att besöka AF, typiskt det där med alla papper som man måste fixa och hålla reda på och sedan är mitt andra bekymmer att jag inte fått några pengar på två hela månader och börjar känna mig ytterst fattig - men det kommer som sagt att lösa sig, och nu efter en upprörd Erika ringt till försäkringskassan så vet jag precis hur jag ska göra :)

Träffade min syster på stan efter hon slutat skolan, då vi gick till Subway och beställde varsin macka. Sedan sprang vi runt mellan ett bra antal affärer innan jag hittade ett par byxor som jag hängde undan och med en trött och sliten Sandra gav vi oss och gick till busstationen där Johan hämtade oss.

Började förresten streetdance här om dagen och gillar det till 100! Hur underbart kul som helst hehe ångrar inte det ett dugg och känns hur otränad jag är när jag fått lika mycke träningsvärk nu som första gången jag ställde mig på brädan för att åka någon timme :P

Nej, nu måste jag ge mig så jag orkar upp imorgon då det händer annat skoj :)

Ni får sova så gott och ha det så bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar